A Valve lançou esta quinta-feira várias correções à última grande atualização e entre os problemas em foco estiveram as granadas de fumo.
Depois da última grande atualização do início de semana, que trouxe o regresso do modo corrida às armas e permitiu personalização quase total com autocolantes nas armas, vários problemas foram revelados e entre eles estiveram vários ligados às granadas de fumo.
Release Notes for today are up focusing on fixes from yesterday’s update: https://t.co/WfNMo8jdmx
— CS2 (@CounterStrike) February 8, 2024
Em nova atualização, a Valve promoveu várias correções e entre elas iniciou as primeiras alterações às falhas promovidas pelas granadas de fumo, não tendo especificado as mesmas.
Estas foram todas as notas relativas à atualização:
[ STICKERS ]
- Fixed a bug where AMD graphics users couldn’t move stickers
- Stickers with custom offsets will now render properly when inspecting other items in-game from Steam Community Market and Steam Inventory
[ SMOKE ]
- Various bug fixes and tweaks
[ SOUND ]
- Fixed a performance bug with certain microphone setups
[ NETWORKING ]
- cl_interp can no longer be changed directly. Some players had scripts that were setting this to a large value, leading to very bad rubber-banding. The interpolation amount can be adjusted through the “Buffering to smooth over packet loss” setting instead
[ ANIMATION ]
- Fixed a bug with the Kukri knife inspect animation
- Fixed a bug where a player holding an incendiary grenade would sometimes show fire effects at their feet
[ UI ]
- Removed XP Overload icon from the kill feed
- The swap weapon prompt will now show the weapon/finish name rather than the custom name
- Fixed a bug with switching background maps while inspecting gloves
[ MAPS ]
- Vertigo:
- Fixed a gap in world geometry at Crane
[ MISC ]
- Fixed a bug with keyboard input from non-English keyboard layouts
- Various crash fixes
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