A Valve lançou esta quinta-feira várias correções à última grande atualização e entre os problemas em foco estiveram as granadas de fumo.

Depois da última grande atualização do início de semana, que trouxe o regresso do modo corrida às armas e permitiu personalização quase total com autocolantes nas armas, vários problemas foram revelados e entre eles estiveram vários ligados às granadas de fumo.

Em nova atualização, a Valve promoveu várias correções e entre elas iniciou as primeiras alterações às falhas promovidas pelas granadas de fumo, não tendo especificado as mesmas.

Estas foram todas as notas relativas à atualização:

[ STICKERS ]

  • Fixed a bug where AMD graphics users couldn’t move stickers
  • Stickers with custom offsets will now render properly when inspecting other items in-game from Steam Community Market and Steam Inventory

[ SMOKE ]

  • Various bug fixes and tweaks

[ SOUND ]

  • Fixed a performance bug with certain microphone setups

[ NETWORKING ]

  • cl_interp can no longer be changed directly. Some players had scripts that were setting this to a large value, leading to very bad rubber-banding. The interpolation amount can be adjusted through the “Buffering to smooth over packet loss” setting instead

[ ANIMATION ]

  • Fixed a bug with the Kukri knife inspect animation
  • Fixed a bug where a player holding an incendiary grenade would sometimes show fire effects at their feet

[ UI ]

  • Removed XP Overload icon from the kill feed
  • The swap weapon prompt will now show the weapon/finish name rather than the custom name
  • Fixed a bug with switching background maps while inspecting gloves

[ MAPS ]

  • Vertigo:
    • Fixed a gap in world geometry at Crane

[ MISC ]

  • Fixed a bug with keyboard input from non-English keyboard layouts
  • Various crash fixes

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